Respublikinis virtualus ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ir mokytojų STEAM projektas „Pakopa po pakopos“, organizuotas lopšelio-darželio ,,Žirniukas“ mokytojų Romualdos Budrienės ir Juzės Zdanavičiūtės, vyko nuo vasario 20 d. iki kovo 20 d.
Projekto tikslas – atkreipti ugdytinių dėmesį į laiptų (kopėčių) paskirtį, sandarą, kurti juos iš įvairių priemonių ir pritaikyti ugdomojoje veikloje lavinant įvairių sričių gebėjimus. Projekte dalyvavo Šiaulių, Šilalės, Telšių miestų bei rajonų mokytojai ir jų ugdytiniai nuo 2 iki 7 metų amžiaus.
Projektinių veiklų metu buvo lavinamas matematinis, probleminis mąstymas, kūrybiškumas, plečiamas aplinkos pažinimas, ugdomas gebėjimas žaisti ir mokytis. Pedagogai kartu su vaikais tyrinėjo laiptus (kopėčias) savo aplinkoje ir pačių sukonstruotus, skaičiavo jų pakopas, matavo pakopų aukštį, ilgį, plotį ir panaudojo ugdomajai veiklai bei laisvam žaidimui. Esame dėkingi dalyviams už bendradarbiavimą dalinantis gerąja patirtimi ir idėjomis.
Pristatome projekto „PAKOPA PO PAKOPOS“ virtualią veiklų knygą