Priešmokyklinio amžiaus vaikai vis labiau domisi artimiausia gamtine aplinka, joje vykstančiais pokyčiais ir dėsningumais. Priešmokyklinio ugdymo grupės „Nykštukų“ ugdytiniai aiškinosi, kas yra gamtininkai, kokiomis priemonėmis jie naudojasi, kuo reikšmingi yra jų stebėjimai ir patys išbandė, kaip galėtų prisidėti prie gamtininkų veiklos.
Išsiaiškinę, kaip dauginasi augalai, apibūdino ryškiausius jų požymius, panašumus ir skirtumus, aptarė sąlygas, reikalingas augalų gyvavimui. Suplanuotą ir etapais numatytą veiklą, laikydamiesi augalų gyvybės saugojimo etikos – elgtis atsargiai ir atsakingai – vaikai įgyvendino, kurdami kokedamas.
Tai iš Japonijos kilęs menas auginti (dauginti) augalus iš žemės suformuotame rutulyje. Jauniesiems gamtininkams puikiai sekėsi sukurti mažą „gyvąją lentyną“ ir pratęsti grupėje augalams skirtą erdvę.